piątek, 15 grudnia 2017

Kalendarz z Finalistkami Miss Wheelchair World 2017 na rok 2018 już w sprzedaży!

Z ogromną przyjemnością oddajemy w Państwa ręce Kalendarz z Finalistkami wyborów Miss Wheelchair World 2017 na rok 2018. Na dwunastu jego kartach – dwadzieścia cztery przepiękne kobiety, które pokazują, że piękno nie ma barier, a niepełnosprawność nie jest wyznacznikiem człowieczeństwa.
Kalendarz można nabyć za pośrednictwem portalu allegro, na którym znajdują się również inne nasze aukcje https://allegro.pl/uzytkownik/JedynaTakaFun?order=m.

Koszt kalendarza to 25,00 zł plus koszt wysyłki.
Wybory Miss Wheelchair World to pierwszy nasz tak duży projekt, którego zdecydowaliśmy się podjąć by walczyć z dyskryminacją nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Dotychczasowe działania uświadomiły nam jak jeszcze wiele jest do zrobienia i, że warto zacząć działać na większą skalę, by zmotywować innych do pójścia naszymi śladami.

Mamy nadzieję, że nasze projekty otworzą przed osobami z niepełnosprawnością drogę do niezależności i możliwość samorealizacji – bez względu na miejsce zamieszkania, sposób poruszania czy status społeczny.

Cieszymy się, że pierwsze w historii wybory Miss Wheelchair World odbyły się właśnie w Polsce, w naszej przepięknej stolicy Warszawie.

Zdjęcia do kalendarza wykonali Katarzyna Gwizdoń-Ciachorowska (What Katie Shot) oraz Dawid Fuz (13w13), a sesje odbyły się podczas Warsztatów Miss Wheelchair World 2017 w Warszawie.
Dochód ze sprzedaży kalendarzy zostanie przeznaczony na działania Fundacji Jedyna Taka - organizatora konkursu Miss Wheelchair World 2017.

Przed zakupem prosimy o dokładnie zapoznanie się ze szczegółami dostawy.

Przy zamówieniu więcej niż 3 kalendarzy w jednej przesyłce prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Dziękujemy wszystkim tym, którzy wspierali nas podczas organizacji wyborów Miss Wheelchair World 2017 oraz przyczynili się do powstania kalendarza podsumowującego ten projekt.
Więcej na stronie http://jedyna-taka.pl/

1 komentarz:

  1. ja napisalem email na policje holenderska to odpisali ze mam zlozyc complain do clinki jak bylem na miescie na telefonie m.yslleli ze zart.ujje napisalem na polska poloicje to napiszali ze mam napisac na holenderska .tez napisale, do bbc radia zet tvn tvp polsat zecznik praw ob ywatelskich kancelaria prezydenta i do ambasad i do zecznik z uni i do roznych adwokatow. spalem 3 miesiąc oni biorą w jeden dzień od medicin organizm idźcie w szok, oni robią transfuzion na net pisze bierz powoli z 7 lekow w tym morfiny.niemoge chodzić i mowic .czesto oni zapominają w pokoju położyli pana don srania po umyciu rano i podczas dnia toalety czesto nawet nie umieszczajaa znkub zajete wc zapominają sz matki do umciaj dupę niesusza do wyschnięcia so tylko zakladaja pieluche i jesyt dobrze zapominaja wzioscm mocz z cewnika zapomoinaja zamknąć cew nik sorry ja musze umyc buta i place za mycie prania . w nocy biora szmatke domycia myja troche zostawiaj kupy ja pozniej myje brudny mamm recznik za wypranie musze zaplacic juue robi zupe11pm.tooe wylonczyla cofie machin9 sylwia10 . tooe niekarze umyc lozka llepiej niech smierdzi moczemn i kupa. zapyta lem o picie lile 730pmm ona powiedziala później z medicin. Brian i inni mogą dzwonicn z jadalni ja nie dzwonekm zepsuty ponad rok . czekam 2h mowi czekaj aż zakończymy i nie dostanęlem pic daje sie leki i jedzenie bezpicia.

    marian, która ukradla jogurt. przyjdzie jak zjedza z 150euro max 80euro stracila przyniosla reszt e do jadalni9euro i reszta beedzie na pozniej. myla mnie ernest pojemnik fasoolki hainz i polski barszczhyk i daktyle z lodowki znikly jak sie przeprowadzalem do innego pokoju. marian nie kupić radio nie dala rachunku. Byłem wif juue w szpitalu w sktyczniu doktor mowil ze dadza mi botox w lutym niedali do teraz.ernest wylonczykla dzwonek wllozyli wc 4h później wllozyli do wc i niewidzieli gowna. juue obiecala wlac wzatek do butelki dwwarazy zapomnialan az samn probowalem i sie oparzylem. cecil przynosi zegarek na sciane bez bateri.juue ukradla milka i powiedzila ze ja zezarlem..... wygrale w bingo natasha na wszystkie pola zrobiłem powinienem otrzymac 16prezent wygrać nic niewygralem .paczka pochodzące od mojego przyjaciela z tabletem i jedzenie idzie od grudnia . pierścieni karte sd zup kradniesie .wyciaga siie sim i usowa numery .kradnien sie ladowarki i psoje sluchawki..mowi sie ze jestem pedofil i gey i udaje ze spalem 3 miechy. schudkiem 50kg to szzczegol. deen mowil ze klinik pozycza ładowarka pytam sie nieniby .zerwal dzwo nek i mowi ze zaraz przyjdzie 29 dni później byla u mnie siostra kamila dali laskwie dzwonek .ukradli pilota z dzwonkieemn z torby. ubezwlaniowonili mnie i zablokowai konto bankowemowili. ze jak bede cos p/otrzebowal to przyjada napislalem email do nich zebyy przyjechali i napisali ze przyjada jeszcze ich niebylo i niedali ani centa ubezwlasnowolnili mnie4miesiace temu napisale, email 3miechy temu prosilem wyslanie rachunkoow i powodu czeemuu mnie ubezwlasnowolnili doo prawniczki i moich listow powiedzili ze musi prawniczka napi.sac maila albo list do op.iekunow.restauracji, którą wyłożyła z kranu zupe wyllala makaron .llekaz klami zee niebylem na terapi14dnin abylem dzienn wczesniej wyslali maila siorze ze niecialemm pobrac krwi a dalem odrazu,bylem na jodze kłamie lekarz ze niema jogi później prosiłem o sparot wode na joddze i tancu wuzku dali z kranu. kris lady od szpitala chcialamiec sex za dodatkową kanapkę. nie mogę mniec bulki z pomidor. lezalem22h i w kupie i sikach bo zapomnialm dac dzwonek i pieluchy pielegniaz..moje detale andrzej kulczak hambos klinika ulica kapellaan 2 miasto kerkrade kod pocztowy 6461eh pomoc odpowiedź tylko laptop watuzzupon laptop bo zepsuli telefon 0031657360484 e-mail andrzejkulczak1985@gmail.com chca zebym wyjechal z holandi

    wyslijxie paszke co chcecie z jedzenian tylko wegetarianskien i z elektrunikin wszystko dzekuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...