Blow to pierwszy w Polsce trend show, podczas którego obejrzysz, dotkniesz, powąchasz i kupisz wyselekcjonowane produkty marek premium. Tego dnia odbędą się również spotkania, warsztaty i dyskusje o tym, co już niedługo stanie się trendem.
Weźmie w nich udział wiele osobowości, w tym także Adrianna Zawadzińska – Miss Polski na Wózku 2016, która opowie o Fundacji Jedyna Taka, wyborach Miss organizowanych w myśl zasady piękno bez barier, różnych wymiarach piękna i urody oraz o dbaniu o siebie i swoją kobiecość.
Fot. Sebastian Wolny Studio IP Pracownia Fotograficzna i Castingowa
/Fundacja Jedyna Taka
BLOW. Siła trendów…
Kiedy umieścisz garść wybranych marek modowych dla dorosłych i dzieci w nowoczesnym
wnętrzu. Dodasz wyróżniających się projektantów i najciekawszych artystów, a całość
doprawisz subtelną elegancją otrzymasz coś naprawdę niezwykłego. Tak właśnie powstała
wybuchowa mieszanka BLOW Premium Trend Show – nowego konceptu targów
mody, sztuki i designu.
Kiedy umieścisz garść wybranych marek modowych dla dorosłych i dzieci w nowoczesnym
wnętrzu. Dodasz wyróżniających się projektantów i najciekawszych artystów, a całość
doprawisz subtelną elegancją otrzymasz coś naprawdę niezwykłego. Tak właśnie powstała
wybuchowa mieszanka BLOW Premium Trend Show – nowego konceptu targów
mody, sztuki i designu.
10 kategorii, 80 marek premium…
Produkty i usługi, które znajdą się na BLOW Premium Trend Show są podzielone na ponad 10 kategorii, w tym najważniejsze to: high fashion, casual fashion, gentelman's, beauty, kids, art & design, home & garden, new technology, sport oraz delikatesy. W sumie w Royal Wilanów pojawi się około 80 starannie dobranych wystawców.
Wszystko po to, by zaoferować odwiedzającym pełen przekrój oferty produktów, którymi się otaczają i z których na co dzień korzystają.
Produkty i usługi, które znajdą się na BLOW Premium Trend Show są podzielone na ponad 10 kategorii, w tym najważniejsze to: high fashion, casual fashion, gentelman's, beauty, kids, art & design, home & garden, new technology, sport oraz delikatesy. W sumie w Royal Wilanów pojawi się około 80 starannie dobranych wystawców.
Wszystko po to, by zaoferować odwiedzającym pełen przekrój oferty produktów, którymi się otaczają i z których na co dzień korzystają.
„Lista firm, projektantów, artystów jest celowo niezbyt długa w porównaniu z tradycyjnymi
targami. Cechą charakterystyczną BLOW nie jest liczba stoisk, tylko jakość marek, które się
tam zaprezentują. Wszystkie z półki premium. Wszystkie wyróżniające się na tle konkurencji.
Wszystkie, którym zależy na bliskim, bezpośrednim i nowatorskim kontakcie z własnymi
klientami,” podkreśla Bartłomiej Magoch z firmy TFH, która organizuje wydarzenie.
Goście specjalni…
Swój udział w BLOW Premium Trend Show potwierdzili m.in. Łukasz Jemioł, UEG, Blessus, Paprocki & Brzozowski, ZIETA oraz Dom Aukcyjny Art In House.
Obok wspomnianych wyżej ekskluzywnych ubiorów uznanych osobistości:
Przestrzeń wystawiennicza, którą specjalnie dla BLOW, zaprojektowała pracowania
Fish’n’Sheep będzie dostępna dla odwiedzających: piątek, 18. listopada od 16:00 do 21:00;
sobota, 19. listopada od 11:00 do 20:00 i niedziela, 20. listopada od 11:00 do 18:00.
W tych samych godzinach goście będą mogli wziąć udział w spotkaniach, warsztatach i
dyskusjach na temat najnowszych trendów w modzie, biznesie, edukacji, sztuce i designie.
Wydarzenie, które zainauguruje 18. listopada (o godzinie 16:00) pierwszą edycję BLOW
Premium Trend Show to wieczorne bliskie spotkanie ze sztuką i luksusem.
Odbędzie się wówczas XII Aukcja Sztuki Domu Aukcyjnego Art In House Community. W licytacji wezmą udział prace takich artystów, jak Wojciech Brewka, Krzysztof Ludwin, Lech Bator, Joanna Misztal, Ivo Nikić, Zuzanna Jankowska, Łukasz Biliński, Kamila Jarecka, Marta Kolarz oraz Filip Ignatowicz. Aukcji będzie towarzyszyła prelekcja Anity Wolszczak na temat inwestowania w sztukę. “Wspólnie z naszym partnerem, Book of Luxury, zaplanowaliśmy również poważną rozmowę o luksusie”, zapowiada Bartłomiej Magoch.
BLOW Premium Trend Show w kompleksie Royal Wilanów przy ul. Klimczaka 1 zajmie drugą kondygnację, ok. 2 tys. mkw. Do dyspozycji odwiedzających będzie parking podziemny oraz stojaki rowerowe.
Bilet wstępu: 20 zł.
Od nich się zaczęło… TFH to grupa pasjonatów mody, sztuki i miejskiego lifestyle’u. Od 2011 roku działają na rynku młodej polskiej mody początkowo jako pop-up shop TFH Tymczasowy Butik, a od 2 lat jako TFH Koncept, jedyny taki concept store w Warszawie, gdzie na 150 mkw. miesza się polska i zagraniczna moda, design oraz sztuka. TFH to także cykliczne targi z polską modą Grand Bazar i liczne projekty marketingowe realizowane dla takich marek, jak Grolsch, Jacobs, Tymbark, Honor.
Szczegółowe informacje…
Po najnowsze informacje o wydarzeniu zapraszamy na stronę internetową
targami. Cechą charakterystyczną BLOW nie jest liczba stoisk, tylko jakość marek, które się
tam zaprezentują. Wszystkie z półki premium. Wszystkie wyróżniające się na tle konkurencji.
Wszystkie, którym zależy na bliskim, bezpośrednim i nowatorskim kontakcie z własnymi
klientami,” podkreśla Bartłomiej Magoch z firmy TFH, która organizuje wydarzenie.
Goście specjalni…
Swój udział w BLOW Premium Trend Show potwierdzili m.in. Łukasz Jemioł, UEG, Blessus, Paprocki & Brzozowski, ZIETA oraz Dom Aukcyjny Art In House.
Obok wspomnianych wyżej ekskluzywnych ubiorów uznanych osobistości:
- Łukasza Jemioła, projektanta mody; najważniejszym momentem w procesie tworzenia projektów Łukasza jest wybór tkaniny – splot, struktura, deseń – to elementy, dzięki którym jego kolekcje nabierają niepowtarzalnego charakteru.
- Michaela Hekmata, założyciela marki Blessus; Michael pracował wcześniej m.in. dla Vivienne Westwood, Giambattisty Vallego i Proenzy Schouler, ukończył prestiżową mediolańską uczelnię Instituto Marangoni.
- Oskara Zięty, założyciela Zieta Prozzesdesign studia projektowo-badawczego, bazującego na pracy interdyscyplinarnego zespołu zajmującego się rozwojem własnych, innowacyjnych, przyrostowych, dopasowanych i ultralekkich technologii stabilizacji i ich aplikacją w nowoczesnej architekturze, inżynierii i designie.
- Herse, polska firma rodzinna, która powstała w 1868 z zamiłowania do pięknych rzeczy; dziś tworzy piękne akcesoria.
- Pitti Style, męska moda; inspiracją do powstania tej marki było zderzenie włoskiej nonszalancji (sprezzatura) z elegancją angielskiego gentelmana.
- TON, jeden z najstarszych producentów mebli giętych na świecie (od 1861); jeden z projektantów firmy, Michael Thonet, w 1862 r. rozpoczął produkcję krzesła No 14 – ikony światowego designu.
- Gosia Orlowska Designs Polska, biżuteria dla kobiet z silnym poczuciem własnej wartości i stylu; projektantka tworzyła również biżuterię do kolekcji Gosi Baczyńskiej.
- Dolly Poland, kolekcja Prêt-à-Porter zaprojektowana przez Anne-Marie van Dijk, córkę pianisty i artystki, z Holandii; to linia ekskluzywnych, wysokiej klasy ubrań dla dziewczynek i ich mam.
- MAZAN Ewy Ostaficzuk-Olbrychskiej, która zaprezentuje swoją premierową kolekcję inspirowaną sztuką i kinem.
Przestrzeń wystawiennicza, którą specjalnie dla BLOW, zaprojektowała pracowania
Fish’n’Sheep będzie dostępna dla odwiedzających: piątek, 18. listopada od 16:00 do 21:00;
sobota, 19. listopada od 11:00 do 20:00 i niedziela, 20. listopada od 11:00 do 18:00.
W tych samych godzinach goście będą mogli wziąć udział w spotkaniach, warsztatach i
dyskusjach na temat najnowszych trendów w modzie, biznesie, edukacji, sztuce i designie.
Wydarzenie, które zainauguruje 18. listopada (o godzinie 16:00) pierwszą edycję BLOW
Premium Trend Show to wieczorne bliskie spotkanie ze sztuką i luksusem.
Odbędzie się wówczas XII Aukcja Sztuki Domu Aukcyjnego Art In House Community. W licytacji wezmą udział prace takich artystów, jak Wojciech Brewka, Krzysztof Ludwin, Lech Bator, Joanna Misztal, Ivo Nikić, Zuzanna Jankowska, Łukasz Biliński, Kamila Jarecka, Marta Kolarz oraz Filip Ignatowicz. Aukcji będzie towarzyszyła prelekcja Anity Wolszczak na temat inwestowania w sztukę. “Wspólnie z naszym partnerem, Book of Luxury, zaplanowaliśmy również poważną rozmowę o luksusie”, zapowiada Bartłomiej Magoch.
BLOW Premium Trend Show w kompleksie Royal Wilanów przy ul. Klimczaka 1 zajmie drugą kondygnację, ok. 2 tys. mkw. Do dyspozycji odwiedzających będzie parking podziemny oraz stojaki rowerowe.
Bilet wstępu: 20 zł.
Od nich się zaczęło… TFH to grupa pasjonatów mody, sztuki i miejskiego lifestyle’u. Od 2011 roku działają na rynku młodej polskiej mody początkowo jako pop-up shop TFH Tymczasowy Butik, a od 2 lat jako TFH Koncept, jedyny taki concept store w Warszawie, gdzie na 150 mkw. miesza się polska i zagraniczna moda, design oraz sztuka. TFH to także cykliczne targi z polską modą Grand Bazar i liczne projekty marketingowe realizowane dla takich marek, jak Grolsch, Jacobs, Tymbark, Honor.
Szczegółowe informacje…
Po najnowsze informacje o wydarzeniu zapraszamy na stronę internetową
http://www.BLOWtrendshow.pl oraz fanpage wydarzenia na Facebooku.
BLOW Premium Trend Show
Royal Wilanów, Klimczaka 1, Warszawa
Piątek, 18 listopada od 16:00 do 21:00
Sobota, 19 listopada od 11:00 do 20:00
Niedziela, 20 listopada od 11:00 do 18:00
BLOW Premium Trend Show
Royal Wilanów, Klimczaka 1, Warszawa
Piątek, 18 listopada od 16:00 do 21:00
Sobota, 19 listopada od 11:00 do 20:00
Niedziela, 20 listopada od 11:00 do 18:00
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz